Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

never give up

Kategori: +++

nu när jag ändå är igång och uppdaterar kör jag två inlägg på en dag! inte illa, hihi.
jag tränade med lina, vi körde ett core pass och sen in i gymmet en stund, det var så himla skööönt. och lina, hon är bra hon och inte så lite heller. grym tjej alltsåååå. bäst att hon ska med i helgen.
linapinafina, jag finns alltid för dig det vet du! ♥
när jag kom hem tog jag en lång promenad med hundarna i skogen,det var så varmt och skönt och promenader i fint väder är helt underbart. jag duschade och sen fick jag skjuts av apa och max till majsan. jag,stina och maja tittade på en film vi har sett i skolan och vi ska skriva om filmen, men alla vi missade någon del av filmen och då är det inte så lätt och skriva om den. men nu ska jag renskriva lite saker!
2 uppgifter klara, nu bara 2427224 kvar! wiiihoooo.
/f

Kommentarer

  • lina säger:

    bästa du! jag är så glad att du alltid finns här för mig, det betyder grymt mycket, och du vet att jag alltid finns för dig, vilken tid som helst på dygnet, alltid! kommer bli bäst i helgen :)<3

    2010-05-22 | 11:15:28
    Bloggadress: http://linaasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här: