Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

when you´re gone

Kategori: +++

lång skoldag sen hem och få goda våfflor till middag! inte helt fel alltså.. dom andra är och tittar på emmas musikal nu, jag vill också se den! men jag har match och innan det måste jag ner och snacka lite med mina småtjejer. tillbaka till matchen, den är i gnesta och spelas 20:45, känns som en ganska härlig tid såhär på en torsdagskväll!
jag är hur trött som helst för stunden, men jag måste piggna till.. skulle vara skönt och vinna mot gnesta, även fast den här matchen är helt och hållet oviktig. vi är 8 utespelare så vi satsar på att ha kul istället, och det kommer vi nog ha! men det känns som om vi kommer bli lite mördade av gnesta.. men inte ska dom kunna få ner mig inte!
men nu ska jag blunda några sekunder sen är det innebandy hela kvällen!
/f

old pic!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: