Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

i don´t want to think about you

Kategori: +++

foten är bättre, hoppas på att kunna stödja helt på den imorgon. för imorgon blir det lite party i vingåker! tror det kan bli riktigt grymt, men det blir som man gör det till och jag ska göra det bästa ut av kvällen.. med gips och hela skiten, men skitsammaa fan. det löser sig såklart. haha, jag bet lite på min läpp förut och nu har ena sidan av underläppen svullnat upp som tusan, ser ut som om jag har gjort läppförstoring.. inte så himla snyggt alltså. även det hoppas jag är bättre tills imorgon.
skolan idag var ju inte det roligaste, alla skrattade åt mig.. men det förstår jag, haha. när jag och maja gick runt där breve varandra skrattade inte folk mindre iallafall. lite underhållning åt dom andra liksom!
3 veckor till dåååå, det är ju bara att räkna ner. ikväll har jag varit hos julia med girlsen, fast först åt jag tacos med majas familia hemma hos mig. hos julia har vi bara softat, riktigt trevligt.. som alltid! 
nu ska jag snart gå och sova, har en grym lördag att se fram emot :)
PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: