Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 17 september 2013

Kategori: +++

jag saknar solen,värmen och brännan. vad är det för skitväder nu egentligen? som jag längtar till usa, där i santa monica är det aldrig kallt. det kan jag verkligen leva med. ska bli så fantastiskt spännande! men det är fortfarande ett tag kvar, men när det väl är dags för allt så ska jag börja blogga på en annan blogg om just alla förberedelser osv. är taggad på det! just nu sitter jag och har nyss ätit middag, lax blev det idag. jag ska snart ner till tvättstugan igen och slänga in en ny tvätt samt hänga upp den andra. intressant va? haha. sen ska jag trotsa träningsvärken och dra till gymmet, ingen vila ingen vila ingen vila. imorgon blir det jobb som vanligt sen så ska jag och mina fina kollegor ha ost och kex kväll. underbart bra! nej nu är det dags för att kila ner till tvättstugan, ha det bästareänbästast.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: