Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 22 september 2013

Kategori: +++

för mig är det iofs fortfarande lördag, sitter på tunnelbanan påväg hem efter ett riktigt roligt jobbpass! det vankades bröllop och de var riktigt trevliga och stiliga människor som gästade oss. brudgummen var militär som låg i flottan så hans kompisar var det inte helt fel på. 12 timmar swischade förbi och nu är det endast fötterna som värker. imorgon ska jag fortsätta packa ner mitt liv för tredje gången på ett år! haha. började lite smått idag med det så nu är det kaos i hela lägenheten. men det roliga med att packa är att man alltid hittar så roliga saker såsom bilden här över! det är ett sånt härligt minne! minns den där dagen så himla väl. lilla kimpen med silver byxor! haha så söt. nästa vecka bor jag hos pappa i några månader framåt, tills planet lyfter mot USA. jag kommer verkligen sakna min lilla lägenhet. har verkligen trivts toppen bra där, men nu är jag redo för nya äventyr. nej nu ska jag luta huvudet mot rutan och lyssna på skön musik. puss! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: