Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag 20 september 2013

Kategori: +++

 
vad snabbt den här veckan har gått! men jag ska inte säga för mycket eftersom jag även jobbar imorgon. men som jag skrev förut, skönt med lite extra pengar eller lite övertid. man får ta ut det på vilket sätt man vill och självklart är det 100% ob för att jobba på helgerna, vilket är fantastiskt bra. då känner man att det är värt att jobba ungefär 14 timmar på en lördag. det händer ju liksom inte varje helg så då är det okej med att missa en ledig lördag. jag har iallafall nu fått på riktigt mitt antagande till santa monica college, det känns fantastiskt skönt och jag är så otroligt nervös samtidigt som jag är hur glad som helst för detta. det kommer bli så stört bra! jag har meddelat jobbet och min anställning går ut sista december så jag får några veckor ledigt innan jag far iväg. nu ska hela processen börja, startar med att fixa allt med csn och sen går det vidare till besök på ambassaden för att reda ut om jag är terrorist eller inte osv osv osv. men om 4 månader är jag där! tillbaka till verkligheten då, i onsdags var jag på ost och kex kväll hemma hos signe tillsammans med några andra tjejer, det var otroligt roligt och vilka sköningar. ser fram emot fler kvällar med de gänget! igår blev det ett långt jobbpass igen, var inte hemma förens kvart över 10 på kvällen och sen var jag på jobbet igen vid ca halv 8 imorse. nu sitter jag i receptionen på ett annat ställe än de vanliga jobbet, de behövde hjälp att stänga så jag fick sätta mig här och hjälpa till. det är toklugnt så nu sitter jag bara att väntar in på att klockan ska bli 17. då får jag gå hem och ikväll ska jag helt ärligt bara träna och sen lägga mig och kolla på film. är totalt slut efter den här veckan och huvudvärken spökar som vanligt, men vet ni! jag är riktigt jädra glad ändå. ha en fortsatt bra fredag ♥

Kommentarer

  • c säger:

    fina underbara du <3

    2013-09-21 | 09:43:32

Kommentera inlägget här: