Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

HELGEN

Kategori:

tokförkyld och hostig har jag tagit mig igenom den här helgen. dagarna har gått riktigt bra men kvällarna/nätterna har varit så himla jobbiga. har tagit hostmedicin men inte ens de har hjälpt. fredag - lördag var jag med en stor del av min familj på nynäs havsbad och hade det helt underbart. igår tills idag har jag och elin varit barnvakter till pojkarna i haninge. klart det varit mysigt men jag hade nog egentligen behövt vara hemma och ta det lugnt om jag ska klara av en hel jobbavecka med detta mående. men jag får helt enkelt klara det ändå! ett par kvällspass har jag även denna vecka.. eh det löser sig! just nu är vi på oscars fotbollsträning, när den är slut tror jag att det är dags att röra sig hemåt. lite sömn kan behövas! nu ska jag kika på grabben när han äger på sin träning. en riktig bajare det här! puss på er.

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: