Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

for a reason

Kategori: +++

 
godmorgon sunshines, hoppas ni har vaknat upp med samma goda humör som mig. det är ju som sagt världens bästa fredag idag. och även så närmar vi oss lång ledighet! bestämde mig i veckan att jag skulle ta mig ner till katrineholm över påsk och kom även på den braiga idén att ta ut lite övertid. så jag kommer förmodligen åka ner tisdag eller onsdag nästa vecka och stanna till måndagen veckan därpå. jag är så glad! var länge sen jag fick umgås med mamma och peter, tjejerna och vovvarna så länge. längtar som bara den ska ni veta! ♥  igår jobbade jag långpanna mellan 7-20, det var fart hela dagen så tiden gick ändå fort. idag är det 8-5 som gäller sen ska jag hinna träna, lämna in telefonen på lagning och förbi pappa en sväng. det är ungefär det jag ska göra denna fredag. imorgon startar jag dagen med ett boxpass sen får vi se vart dagen tar mig. anar att den kommer spenderas med bästa kimpan. nu ska jag kila iväg med lite tidningar till de andra borta i konferensen, sitter själv i receptionen idag. tråååkigt. men ha en underbar fredag ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: