Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

vecka 25

Kategori: +++

ännu en ny vecka har startat och det känns sjukt hur fort tiden går. 24 veckor har alltså redan varit av det här året. då är det endast 5,5 månader kvar innan jag fyller 20 år... hehe "endast". det känns så långt borta att jag nästan tror jag kommer hinna dö innan. efter man har fyllt 20 tror jag inte att man längtar till så mycket mer, då kan nog tiden stanna där och så behöver man inte bli så mycket äldre. men iallafall två veckor har gått sen sist jag skrev ungefär! summerburst var helt fantastiskt, hotellet vi bodde på låg helt perfekt och var så himla fint, människorna var underbara, musiken snäppet bättre och alkoholen var god. haha, med andra ord en toppenhelg. veckan som var här innan var fylld med massa studentfirande, gud vad jag blev avundsjuk! vill också göra det igen.. det var alexandra min finaste barndoms vän och sen marcus även en barndomsvän han med som tog studenten den veckan. sen nu i helgen som var tog haroun, marcus, haza och emma studenten nere i katrineholm. även den helgen var en toppenhelg. nu sitter jag återigen på jobbet men idag har jag inte lika bra humör som dagarna innan, jag har sjuka smärtor i magen..varför ska det aldrig bli bra med min mage!? fattar inte.. jag vill inte ens tänka på smärtorna man har när man föder barn. haha.. även fast jag längtar tills jag blir mamma! men jag kan verkligen få sjuka smärtor i magen som det är idag, men jag anar att det bara är en liten bråkdel.. om ens det! midsommarafton på fredag och jag ska återigen åka iväg men bara ner till katrineholm. jag har inte bara varit hemma och slappat hemma hos mig själv på länge känns det som, bara flyger runt överallt. men jag är glad för det. life´s goooood ♥ hoppas ni får en bra dag och en bra vecka i huvudtaget. pusss på er! 
 
här kommer det en massa bilder från den senaste tiden! 
 
 ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: