Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

wednesday

Kategori: +++

fredag den 19 juli lämnade kimpen sverige för att plugga i usa, här är några bilder från när vi hade urmysiga "avskedsdagar" tillsammans.
 
den här jobbdagen börjar lida mot sitt slut, endast 15 min kvar. ikväll ska jag till pappa för att bli bjuden på middag samt få hjälp att bestämma mig. jag är påväg mot ett stort beslut i mitt liv, gaaah. helt galet men fyfan vad jag är glad. ska försöka ta cykeln dit eftersom vi bor relativt nära varandra men det känns som om det är påväg att börja regna. haha gick till entrédörren och det regnar redan! men vem vet det kanske slutar. hoppas det. efter idag har jag bara 2 dagar kvar innan lite ledighet igen, önskar jag skulle utomlands igen. det var verkligen så himla bra när jag och carro var i barcelona. men jag ska inte klaga, vädret kan bli riktigt bra här i sverige med så jag hoppas att vädergudarna är på min sida när det är dags för min semester. snacka om att den lilla brännan jag fick i barca försvann på 3 röda. menmen, man måste ju jobba också! nu ska jag börja plocka undan lite här, antar att jag kikar in här imorgon igen när jag får det tråkigt på eftermiddagen. ha en bra kväll ♥ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: