Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

the weekend

Kategori: +++

bilder från i lördags när vi var ute och käkade god mat och drack goda drinkar, vart en jättelyckad kväll!
 
ny vecka igen och jag jobbar min sista vecka innan semester i 2 veckor. det är faktiskt inte alls så tungt att gå upp på morgonen som det brukar vara, kan ju vara så att jag vet att jag bara har några dagar kvar innan det är dags för en tripp hem till mamma igen. tryggheten har jag nog allt kvar i katrineholm även fast jag trivs här i stockholm. men jag tror att de vänner jag har där går inte att mäta sig med någon annan. så jag längtar alltid efter att få träffa dom igen. och nu längtar jag också efter att få träffa min fina kim som har flyttat ner till usa, men vi ses i december! igår fyllde amanda 20 år, så på fredag är det dags för kalas för den underbara damen. grattis i efterskott mandis ♥ så inte förens lördag tar jag mitt pick och pack och drar ner till katrineholm. jag ska faktiskt jobba lite som assistent nere i katrineholm under dessa 2 veckor, men inte allt för många dagar så jag hinner med en massa kul och en massa vila med. det ska bli kul att få jobba som assistent igen, det var ett tag sen! hoppas jag minns allt, haha. nu ska jag återgå till arbetet, ha en fortsatt trevlig tisdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: