Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

ska du med och flyga

Kategori: +++

hej på er trogna läsare! haha. jag kände att nu när jag sitter på jobbet en fredag eftermiddag och verkligen inte har något att göra kan jag faktiskt ta mig tid och logga in på den här helt döda bloggen. önskar att jag hade varit en aktiv bloggare då jag själv verkligen tycker om att läsa bloggar. men så är inte riktigt fallet med mig och jag vet inte vad jag ska skriva om mer än om hur mina dagar ser ut och de är ju inte alltid så intressanta, haha.
men iallafall, det har hunnit gå många veckor sen sist eller rättare sagt 5 veckor sen sist. jag har hunnit haft 2 veckors semester av dessa 5. det var helt otroligt så underbart det kan vara med semester efter en lång period med jobb. jag badade och solade med mina fina vänner och hittade på saker för det mesta. jag och carro tog till och med en tripp till barcelona vilket var bland det bästa jag gjort. det var helt sjukt så bra vi hade det. vilket festliv, väder, mat osv! men som alla andra gånger jag har varit utomlands så blev jag såklart jätteförkyld med den där jävla hostan. nu äntligen efter 1,5 vecka börjar det avta sig lite. känns riktigt bra! nästa fredag har jag semester igen i 2 veckor, älskar att ha något att se fram emot. då orkar man med jobbdagarna, men jag ska absolut inte klaga för det är nästintill stendött på jobbet under sommaren. fast i längden är det riktigt tråkigt. kom på mig själv sitta och glo in i väggen idag, haha. är iofs lite trött så fastnande på någon tanke och satt kvar där! men iallafall om 40 min är det dags för mig att ta helg och jag kan som vanligt inte vara så mcket gladare. ikväll ska jag umgås med fina amanda, vi ska bara hänga och catcha up vad som hänt på sistone. imorgon ska alexandra firas, det blir middag på restaurang med hennes kompisar. (tomt utan dig kimpen ♥) men först imorgon på dagen ska jag ta bilen till mina grabbar oscar och hugo. det var länge sen så det ska bli kul! jag har lovat mig sjäv att det ska bli en lugn helg så så får fallet bli. måste bli frisk för den här hostan orkar jag inte med. hoppas ni får en otroligt bra helg!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: