Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

07.00

Kategori:

igår kväll kom sarah till mig, åh vad jag blev glad när jag såg henne! saknar alla mina pärlor. pappa kom med min nya tv också igår. så äntligen behöver jag inte titta in i väggen, haha. nu måste jag bara teckna ett avtal med comhem så jag får fler kanaler än 1,2,4 och 6an. efter pappa hade fixat klart med tvn och åkt hem stack jag och sarah till gymmet. vi fick en varsin prova på biljett med 5 gånger på. så nu kan jag testa om jag tycker att det gymmet är grymt. hade en aning svårt att somna, sarah låg och tittade på en film och tillslut när jag hade räknat får i en evighet hör jag henne till och med börja snarka. får ta en powernap när jag kommer hem från jobbet. jag spräckte mitt glas på telefonen imorse också, haha. så jävla dålig, men det löser sig. så farligt är det inte, var och varannan person har en iphone med spräckt glas.. men jag ville inte vara en i mängden, men nu är jag det! dåliga jaaag. jobb till 15 sen FINEST ikväll, som jag längtar. ha det fint. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: