Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

friday friday friday

Kategori: +++

 
det här har blivit en bildblogg typ, haha! men herreminjesus så kul det är att hitta gamla bilder. den stora frågan är ofta vad tänkte mamma när hon lät mig gå runt sådär? haha, snygga toffsar. men vilka minnen ♥
 
TGIF säger jag bara, det var riktigt surt att gå upp imorse... det blev inte bättre av att elin sov över hos mig och kunde sen fortsätta sova när det var dags för mig att ge mig iväg. men idag är det fredag samt semester, halleluja! börjar dagen i en reception och avslutar dagen i en annan. ikväll är det dags för amandas 20-års firande som blir typ av en kräftskiva också. myysigt! och imorgon får jag träffa en liten del av tjejskaran iallafall, den andra delen kommer befinna sig i nyköping för fest osv. där skulle jag med varit men jag glömde bort det och tackade ja att vara valpvakt så mamma kunde åka iväg. men som sagt jag har 2 veckor framför mig i katrineholm så tjejmys/fest osv kommer att hinnas med. hoppas ni får en fantastisk helg och fredag. kram på er!

Kommentarer

  • Mamman säger:

    HERRE MIN JESUS vad söt du är!! Fina minnen och du var så söt i tofsar och alla andra huvudbonader :-)
    <3 <3 <3 <3

    2013-08-19 | 21:09:13
    Bloggadress: http://lovelymegan.se

Kommentera inlägget här: