Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tiden flyger iväg

Kategori: +++

 
påsken är över och jag är tillbaka på jobbet igen. det var inte världens enklaste att kliva upp imorse, ögonen sved. men som den morgonpigga människa jag är kom jag fort på fötterna. solen sken och då blir humöret på topp nästan av sig själv. det har varit en lugn dag på jobbet och vi har 3 lugna dagar till framför oss här på westmanska palatset. man blir lite trött av att det är så lugnt, men det är inte många som vill boka konferenser på påsklovet. påtal om påsklov så vill jag också ha det. första året utan alla lov, men som tur så trivs jag otroligt bra på jobbet så det fungerar fint ändå. miniresan ner till katrineholm var helt perfekt som jag hade väntat mig. hade saknat mina tjejor och familj så himla mycket så det blev ett kärt återseende. ingen har så bra vänner som jag har. ställer upp i alla lägen, satan i gatan vad jag älskar er. och om 23 dagar är vi i london och har det så himla grymt bra. gud vad jag längtar! men när vi bokade var det ca 108 dagar kvar och nu är det endast 23, så det känns som om dessa dagar kommer gå fort också. nej nu ska jag titta igenom mejlen, kanske finns det något jag måste svara på. ha det fint ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: