Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag

Kategori: +++

 
helgen är över och jag ligger som en död fisk i min säng. jag har otroligt ont i huvudet, men ska försöka trotsa det och ta mig till gymmet efter hammaby har spelat klart. dom möter ljungskile och än så länge står det 0-0 och det har gått 64 minuter. tur att de visar deras bortamatcher på tv. idag har vädret varit helt fucked up med grova ord, det har snöat som tusan sen så skiner solen som aldrig förr sen direkt efter öser snön ner igen. väldigt konstigt, jag undrar vad som händer i himlen. nu vill vi faktiskt bara ha sol. igår blev det ändrade planer som senare ändrades igen. jag, amanda och hennes kompis leslie bestämde oss för att faktiskt gå ut på kvällen, men när amanda precis var påväg för att ta sig till mig fick hon migrän så det blev ingen utgång denna helg. jag tog mig istället till elin och familjen och blev bjuden på grillat som sedan följdes av filmkväll. det var toppen det med. men utgång blir det nästa helg, sen blir det även utgång på veckan där sen efter med johanna och lovisa. vi ska på johannas kompis studentskiva, det ska bli riktigt kul att få träffa de brudarna. längtar massor! sen när den veckan är över är det inte alls långt kvar innan planet lyfter och styr mot london. jag har grymma veckor att se fram emot. imorgon fyller min bror 22 år, så han ska firas på o´learys imorgon efter jobbet. mysigt. jag har stängningsvecka nu den här veckan som kommer så då börjar jag 9, meen kan bli kvar länge på kvällarna istället. egentligen så är tiden till 17.30 men tidigare än 18 brukar man aldrig komma iväg. nej nu ska jag engagera mig lite i matchen som visas på tv4sport. ha en fortsatt trevlig söndag people, puss! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: