Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

skin som den sol du är

Kategori: +++

idag skiner solen och det känns som om det här kommer bli en bra dag. att johanna och lovisa kommer upp kommer inte göra dagen sämre heller. onsdag är det idag iallafall för alla som hade glömt det. dagen startade kvart över 5 för mig, men som tur är så sov jag hela eftermiddagen och kvällen igår så jag känner mig utvilad och redo för en partykväll. men kommer förmodligen se ut som ett lik imorgon men det kommer nog absolut vara värt det. 2 dagar kvar efter idag och sen helg. längtar som vanligt hur mycket som helst. den här helgen kommer bestå av kimhäng och bajenmatch. sen får vi se om det händer något mer roligt. sova står som nummer 1 på min lista. och träning såklart. idag har vi bara en enda konferens hos oss så den här dagen kommer inte bli så händelserik.men som tur är så har jag amanda som sällskap iallafall, då kan vi ha tråkigt tillsammans. haha. ha en fin onsdag, det har jag tänkt att ha! ♥
 
love you

Kommentarer


Kommentera inlägget här: