Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

morning sunshine

Kategori:

 

klart vi fick vakna till solsken, låg i sängen och såg hur solen sken in genom mitt köksfönster. då blir man glad! dagar med toppenbra humör gillar vi. är påväg till jobbet, sista dagen vi har det lugnt hos oss. efter den här veckan drar det igång på riktigt, det ska bli sjukt kul! påtal om något helt annat, jag har inte riktigt fattat själv hur rött/lila mitt hår är, jag blir lika chockad varje gång solen lyser och man ser alla färger riktigt bra. i like it! ingen bild ger rättvisa, men ska fortsätta försöka så ni som inte sett det i verkligheten än kan få se en bild här på bloggen. jag har hållit på och donat hemma så nu är det riktigt fint. det enda jag vill ha gjort nu är att fixa sängen mer som en soffa som jag har står i ett hörn. min lägenhet är så liten och jag kände att jag hellre har en säng som soffa så att ifall man får fler sovgäster är det jätte simpelt. iofs kan jag ha en bäddsoffa, ska nog kika på det. men sålänge står soffsängen där så bra så. snart dags att kliva av, ha en solig & braig fredag. puss!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: