Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

monday again

Kategori: +++

 undra hur mycket man kan ogilla måndag alltså. usch, jag är verkligen jäätte trött idag. men jag ska inte klaga eftersom flygis styr mot london på onsdag. men ändå det är 2 dagar kvar.. vill ha onsdag nu nu nu. tjejerna åker imorgon och jag är lite avis för det. meen snart är jag med där! helgen har varit riktigt bra, kim kom till mig i fredags och vi hade tänkt bara ha en lugn kväll men kl 22 ändrades våra planer och vi tåg tunnelbanan in till stan för en riktigt grym utgång. jag hade verkligen jättekul! trött och eländig var man i lördags men jag höll humöret uppe och bokade en tvätt-tid där på kvällen, kul lördagsnöje.. haha. resten av kvällen kikade jag och kim på film och bara vilade. igår var det äntligen dags för en dejt med söderstadion, 3 poäng blev det och vi på läktarna kunde knappast vara gladare. skön stämning var det allt. 2 timmar kvar av denna dag, sen blir det hem och se till att få lite snygga blåmärken till london. BOXNING ♥ dags att kila! ha det fint.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: