Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

lördag 7 januari, 2012

Kategori: +++

det känns så sjukt att skriva 2012. men fan det är ju det nu! undra hur länge jag kommer skriva 2011 på alla skolarbeten? haha. blev ju iallafall 2010 ett bra tag in på 2011. ikväll har jag haft en underbart mysig kväll med bea och stina. den innehöll, god mat, skratt och filmmys! bra flickor det däraaa. nu ska jag snart sova, imorgon blir det 4 timmar innebandyträning. jiho! sen senare ska jag & mamma åka och fira haroun. jag försöker att bli bättre på att uppdatera lite mer, men jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva för det mesta. finns så mycket som jag skulle vilja skriva men tror det är bäst att hålla det för mig själv..
godnatt på er alla fina ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: