Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

feels like home

Kategori: +++

sitter brevid min nyduschade hund, hon är så duktig. men det är så kul när de förstår att de ska bada och försöker smita för livet. haha! men hon är bäst i vilket fall som helst. imorgon blir det träning vid 12 och sen efter det ska jag få lite saker gjort. ska försöka lägga upp en plan bland alla de uppgifter som måste göras. sen ska jag vila också, för jag behöver det.. har fått tillbaka min konstiga huvudvärk sen har jag fått ont i öronen nu de senaste dagarna, jätte konstigt. fast de lär gå över snart tror jag! nej nu ska jag kila upp till mitt rum och fixa lite bland mina nytvättade kläder. titta så hon posar min käre vovve, haha. världens bästa!

Kommentarer

  • Susanne Svensson säger:

    Finaste mamsen, ever <3



    Nospussar från Stella o Sus :-)

    2012-01-11 | 20:57:41

Kommentera inlägget här: