Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 16 april, 2012.

Kategori: +++

idag började skolan igen, usch och fy och blä. men har iallafall haft ett bra lov med mycket vila. bästa kusin elin kom ner lördag morgon så jag tog bilen och hämtade henne vid tåget. vi åt en mysig frukost ihop och sen flöt dagen på! det var grymt fint väder så senare på kvällen kom sarah och vi grillade, mums. vi tog en sväng med bilen i det fina vädret och hamnade tillslut i min soffa där vi spenderade ett par timmar innan det var dags för att sova. igår gick vi en promenad med hundarna runt i hela skogen och senare spelade vi bingo med maja. två riktigt bra dagar! min bästa lilla elin ♥ skoldagen var inte så lång idag men den startade med ett engelska test i aulan, det gick sådär faktiskt. var svårt som tusan, tycker jag! men sen kändes det som om min hjärna inte riktigt ville sammarbeta med mig. på fredag är det hörförståelse också. då också direkt på morgonen, tokigt för då har min hjärna inte riktigt vaknat än... när jag kom hem gick jag återigen upp och ner genom skogen med hundarna, testar mina vader lite och det går toppen! sen dess har jag pluggat och nu snart ska jag hem till bästa maja och fortsätta plugga. vi måste bli klara med ett par arbeten. men det fixar vi perfekt. ha en bra kväll! ♥

Kommentarer

  • kusin vitamin säger:

    Naaw vad vorde jag utan dig? denna helg så står du för att göra den till den bästaaa :) syns då bästa <3

    2012-04-23 | 23:21:53
    Bloggadress: http://ecosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: