Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

flyger fritt

Kategori: +++

idag har jag legat i min säng hela dagen, och då menar jag verkligen hela dagen. det värsta är att jag inte känner mig friskare heller. menmen. kvällarna brukar vara värst! ska iallafall pallra mig till skolan för en lektion imorgon vid halv 3. för den läraren får man inte godkänt i kursen av om man inte deltar på lektionerna så får ta ett par tabletter innan och försöka pallra mig dit. kvällen får bli lugn för mig, ska skjutsa mamma,peter och deras vänner till flen också. dom ska på någon konsert. sen ska jag även hämta dom på natten, hoppas jag inte allt för snurrig.. ska sätta igång någon film och försöka sova till den. brukar få bli någon av twilight filmerna då. sov så gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: