Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 27 september

Kategori: +++

jag har nog den sämsta hals man kan ha! jag har inga halsmandlar men jag är megasvullen i halsen och det känns som om jag har halsfluss. känner liksom igen den skiten. har haft det ungefär 49348373 gånger i mitt liv. jag har feber och livet är bra. flm
blir att vila upp sig idag och hoppas att det känns lite bättre imorgon. min lediga dag vill jag inte må såhär på. tänker låtsas som om jag inte är sjuk resten av veckan :) haha. helgen ska förmodligen spenderas i sthlm men några snygga brudar. lite fest och sånt. sen på söndag ska jag till min kusin och fira henne! 16 år blir min elin! stor tjej nu. hihi. ♥
nej nu ska jag äta frukost..
/felicia
världens bästa kusin ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: