Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 25 oktober

Kategori: +++

exakt en vecka kvar tills jag fyller år, 18 hela år. det känns fantastiskt bra! firar min födelsedag med mina allra bästa vänner, 15 st ska vi få plats i vårat lilla kök. det kommer bli underbart. onsdagen firas jag åter igen med lite vänner till familjen också här hemma. sen helgen efter min födelsedag ska jag ha en födelsedags "fest" i en lokal uppe i sthlm för alla min släktingar och mina vänner från sthlm. ska också bli så otroligt kul.
igår efter skolan tränade jag dubbel pass, otroligt skönt och jobbigt. idag efter skolan ska jag, sarah och maja köra lite gym och kondition på friskhuset. sen senare ikväll ska vi ha lite hejdå mys med emma eftersom hon åker iväg.. på karibien kryssning, sååå avundsjuk. så vi är ett gäng flickor som ska bowla och sen ska vi äta middag på rhodos. det blir nog toppenbra! imorgon är det distansdag, då ska jag övningsköra och fixa lite med mamma på stan.
ha en bra dag!
/felicia

ska ringa och boka in en tid idag hos marina, vi ska fixa mitt hår. typ såhär tänkte jag färga mitt hår, lite mörkare nu mot vintern. hoppas det blir som jag tänkt mig, för då blir det kanon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: