Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 11 oktober

Kategori: +++

sitter i skolan, när vi kom hit till skolan fick vi reda på att vi inte hade någon lektion.. kuul! fast det är inte så jätte långt kvar innan nästa lektion börjar som tur är. orkar inte ha värsta håltimmen, det har vi tillräckligt ändå idag. hehe. träning står på schemat idag, tänkte köra lite afro power dance och innan gymma lite. ska bli skönt. innebandy träningen igår gick bra, tråkigt att mina vader faktiskt gör ont. men jag tror att jag kommer att bita ihop och köra ändå. för när jag är riktigt varm och springer känner jag inte av dom.. det är efter och i början som är värst.. ska gå och kolla om någon massör eller något kan massera ut alla knutar och sånt jag har i dom. men ska avvakta med att spela matcher och så, så det inte gör för ont. träna lite i 2 veckor kanske och sen får jag se hur ont jag har. blir bra!
nu ska jag kika på sons of anarchy.
/felicia

true words

Kommentarer


Kommentera inlägget här: