Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

barnvakteeer

Kategori: +++

just nu försöker jag och sabina hålla våra ögon öppna.. viggo som vi är barnvakt åt har total somnat här bredvid oss! snart lär vi också somna, men tror att marina och peter kommer dyka upp snart! vi har haft en mysig kväll, med mycket bus. så det absolut ska vara! imorgon ska jag övningsköra till malmköping med både christian och sabbebabbebina i bilen! kan bli kul, haha. hoppas det går bra...
idag när mamma plockade upp mig på gymmet så sa hon till mig att jag måste hoppa in i bilen fort för hon har massa bilar efter sig som följer henne till kennelträffen och då tänkte jag för mig själv, måste vara typ 7-10 st som följer henne då! jag hoppade in och tänkte inte mer på det, men sen när vi kom på en liten väg och man kunde se från en kurva att det var hela 20-25 BILAR som var efter oss! jag blev helt chockad och trodde inte min ögon. såå himla kul att så många kom idag! fy sjutton så vackra hundarna från vår uppfödning är! helt sjukt :) nej nu ska jag försöka hålla mig vaken med babbezzz.
/felicia

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: