Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag 11 november

Kategori: +++

11/11-11 idag, inte illa de inte! fredag är det idag också, kan inte bli bättre. jag har en toppen helg att se fram emot. den är lite ändrad. idag ska jag, alexandra och kim på bio och bara umgås. tokmysigt! dom kommer även imorgon på min födelsedagsfest men då hinner jag inte bara umgås med dom. då det också är ett antal andra fina människor att umgås med. iallafall ska vi se filmen In time ikväll och den verkar jätte bra. äntligen några som vill action filmer, haha. är lite nervös inför imorgon, vill bara att alla ska ha kul och trivas och så måste fallet bli. eeh, det blir nog toppen. tar tåget efter skolan, verkar som om vi slutar lite tidigare idag också, det är topppen! då hinner jag ta ett tidigare tåg.imorgon på dagen blir det bara en massa förberedelser och sen vid 18.00 droppar mina gäster in. men ha en bra helg mina fina läsare! det ska jag absolut ha.
jag måste faktiskt visa mina andra bilder på valparna, haha.. blir ett antal nu. dom är så söta och ligger så roligt överallt runt deras mamma.
titta så får ni seee

vilar sig vid mammas ben

såå söt, ser ut som en liten känguru!

längst ut på mammas tass

i en hög på olika sätt

en annan variant

att dom till och med njuter av att sova såhär

på mammas ben och vinkar hej med sin lilla tass, hihi.

krypa sig in under mamma
mina älskade valpar ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: