Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 31 maj

Kategori: +++

det var otroligt skönt att ha sovmorgon till 10 imorse! drog till skolan vid 11 och fixade till våran redovisning som vi sedan hade en timme efter det, redovisningen gick bra faktiskt. bra det! det var den enda lektionen vi hade idag, jag och maja cyklade hem till henne och softade ett tag innan vi drog till ica för att möta upp carro! sen drog vi vidare till sjukhusparken. de andra flickorna kom senare och vi spenderade några timmar i solen. jag och carroparro åkte buss hem runt 18. var bara hemma en sväng och tog ut hundarna sen drog jag till gunilla där lillanna var med sin mamma också. vi åt mat och busade i poolen. min mamma kom även dit lite senare. sen åkte jag och mamma hem. nu sitter jag här och måste dra igång med historian. jag är så bra på att göra allt annat före.. haha. pappa har fixat så nu har jag spotify premium! så värt, att jag inte har fixat det innan. men nu så! skönt att kunna lyssna på mobilen. eftersom spotify blev så konstigt! imorgon har jag sovmorgon igen till 10. älskar det! sen har jag bara några lektioner. på kvällen ska jag umgås med fint folk, blir nog lite party! torsdag är det äntligen dags för göteborg, som jag har längtat! blir upphämtad av sabina och nettis på förmiddagen sen drar vi ner till göteborg och har en grym helg ♥
söndag kommer även min favorit elin ner till mig, hjärtat mitt har ju blivit stor och ska sluta 9an.. hon har en avslutningsbal och ska då låna sin kusins klänning! min fina röda klänning ska hon bära! glad jag blir att hon så gärna ville ha den! nej nu ska jag ta tag i historian.
/felicia
jag och min sötnos anna! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: