Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

så lättad fast ändå inte så lättad

Kategori: +++

satt och skrev på min uppsats och helt plötsligt tog det stopp och jag satt i minst 20 minuter och bara stirrade på skärmen och tänkte.. men kom inte på något att skriva om mer. men efter ett tag släppte det och jag kunde skicka in en hyfsad uppsats. min starka sida är absolut inte att skriva uppsatser. fyfan.. prov tror jag mer är min grej, fast då måste jag iofs plugga i minst 2-3 dagar innan för att nå ett bra betyg. fast ibland chockar jag mig själv genom att jag endast läst igenom pappren och sånt till proven men ändå lyckas få vg-mvg. men det har liksom inte hänt ofta. fast det som händer ofta är att jag alltid har så mycket annat att göra samtidigt som jag ska plugga. meen historian orkar jag verkligen inte ta tag i idag, det får bli min tidsfördriv imorgon kväll! nu ska jag absolut dricka massa iskallt vatten och sen sova sova sova sova till ungefär klockan 10 imorgon! jippikajjejj
godnattt alla fina där ute ♥
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: