Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 30 maj

Kategori: +++

jag hade sovmorgon till 9:45 imorse, så himla skönt! och imorgon har jag sovmorgon till 12.25. men jag ska till skolan lite tidigare och fixa till min och majas miljöredovisning som ska redovisas imorgon. nu ikväll måste jag bli klar med min uppsats i geografin. den ska skickas in senast 23:59. så måste sätta igång genast efter detta inlägg, har ungefär 2 sidor kvar att fixa till. hoppas det flyter på för mig! sen får vi se om jag sätter igång med historian efter eller om jag gör det imorgon. efter skolan träffade jag min saknade vän adam en stund, vi åkte hem till mig och snacka lite en stund. senare har jag umgåtts med mamma, det var ett tag sen! men det var mysigt ♥
imorgon efter skolan verkar det som om jag och brudarna ska sätta oss och softa ute någonstans, det ska ju bli varmt! men sen måste jag hem och fixa till mina skolarbeten som ligger och behövs göras! men nu ska jag plugga.
/felicia


don't lose who you are, in the blur of the stars
seeing is deceiving, dreaming is believing
it's okay not to be okay...
sometimes it's hard, to follow your heart
tears don't mean you're losing, everybody's bruising
just be true to who you are


Kommentarer


Kommentera inlägget här: