Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

caroline östman

Kategori: +++

jag lovade ju att skriva ett inlägg om dig, så du kunde läsa det på jobbet!eftersom du har så tråkigt, hihi :)

detta mina vänner är carro!
hon är en glad och sprallig tjej på 17 vintrar! är som mig, född sent på året. fast till och med senare än mig, haha.
17 december för att vara exakt.
jag träffade carro för första gången för 2 år sedan för att vi har en gemensam vän. jag tyckte redan från första gången jag träffade henne att hon verkade vara en riktigt bra flicka :) men det var inte förens detta år som hon började umgås mycket med oss ( med oss menar jag mina tjejer och mig). hon och sarah är nu också under namnet "oss". hihi. carro tycker om mat väldigt mycket, det tycker jag om för det gör jag med.. hihi. hon älskar kebab mer än allt typ, tror hon skulle välja kebab framför mycket! haha.
jag tycker att caroline är väldigt snäll och jag tycker om att umgås med henne. jag trivs i hennes sällskap liksom!
hon är en av de 8 brudarna som jag ska åka med till alanya och det tycker jag är heeelskoj. hon är helt enkelt en grym tjej! ibland kan man skratta lite åt carro, hon säger lite roliga saker. inget vi ska gå in på här inte. men hon är underhållande. om ni vill läsa mer om hennes liv kan ni klicka er in på hennes blogg http://carolineeastman.spotlife.se/
hoppas du fick lite roligare nu caroline :)))
/felicia

Kommentarer

  • Carrrro :D säger:

    Hihi va söt du är! skulle inte välja kebab framför dig så du vet! :D PUSS!

    2011-05-25 | 13:25:28

Kommentera inlägget här: