Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 9 mars

Kategori: +++

sitter hemma i soffan, ska snart dra igång och plugga lite engelska som vi har prov i på fredag.. hade jag helt glömt bort så nu gäller det att plugga järnet i 2 dagar. inte bra gjort alls. hoppar träningen ikväll dels för jag har ont i benet och för att jag behöver plugga. måste skärpa till mig nu med skolan, många kurser som avslutas snart så det gäller att göra sitt bästa nu. jag har varit så otroligt slö för jag hamnade efter och sen blev jag ledsen och trött på allt så då hamnade jag efter ännu mer. så nu måste jag ta igen allt... matten är ju det svåraste. men jag har förstående lärare som tur är. jävla hals och skit som förstörde allt. menmen. bara att ta sig i kragen och skärpa till sig. jag kanske skriver lite senare :)
/felicia
världens bästa ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: