Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 7 mars

Kategori: +++

ligger i sängen med ett skadat ben, jävla mig och vara så klantig...tröttnat på mig själv, verkligen. haha. imorse vaknade jag hur trött som helst. så blir det om man spenderar hela dagen och kvällen/natten på statt, men det var kul om något! körslaget hade audition och jag skulle faktiskt sökt själv, hade alla papper och allt klart. men jag fick välja mellan att missa matchen eller att missa att få sjunga.. jag valde matchen istället, och vi vann med 7-4! en riktigt galen match var det allt, massa utvisningar och deras ledare blev utvisad och grejer. kul var det också. men jag åkte direkt tillbaka till statt för att göra de andra sällskap och vi var kvar till efter 12 tror jag. jag hade faktiskt riktigt kul och det känns som om kameran var lite för nära oss vissa stunder, meen man måste kunna bjuda på sig själv.
idag har jag gått i skolan och sen sovit i några timmar och senare varit iväg på träning och skadat mig, kunde lika gärna stannat hemma.. haha. får sluta gå ut helt enkelt. imorgon är det skola igen, får se om jag vaknar och att det har skett ett mirakel så jag inte har ont i benet längre.. för jag vill träna!! annars får jag umgås med mina flickor.
godnattis ♥
/felicia

babes!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: