Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 7 juni

Kategori: +++

långhelgen i göteborg var grymt bra! jag hade så otroligt kul med bästa vän och massa andra nya människor som vi träffade. åh vad jag älskar göteborg, och göteborska! min högsta dröm är att vara gift med en göteborgare som snackar riktig göteborgska och är brandman! gud vilken dröm ♥ liseberg var grymt kul! atmosfear var det värsta jag åkt, aldrig varit så rädd i hela mitt liv, uppswinget var jag nästan lika rädd... trodde jag skulle dö på båda iallafall. men atmosfear.. shiet. sjukt! men det är något man måste ha åkt i sitt liv, så kom igen! åk den ni med.
igår när jag kom hem var mina gulliga kusin hemma hos mig, så jag drog med henne ut till andrea i skogen där vi hade det riktigt mysigt med brudarna. kom hem efter 12 någon gång, jag somnade på en sekund.. haha. kul sällskap! idag skulle vi paddlat med klassen så jag har förberett det hela dagen, men när vi kommer ner till kanoterna så ska vi tydligen inte paddla för att det blåste för mycket.. haha. tur var det för kanoten hade inte hållt för all min packning! ha. så imorgon ska vi paddla 8.30, jihoo! fast om jag känner min klass rätt så kommer det knappt komma några och paddla :) så det lär ju inte bli något då heller. nu ikväll har jag umgåtts med fina flickor, vi har åkt bil med stina och sen varit nere på djulö och träffat annat folk. mycket mysig kväll, mycket bättre än en paddling! haha. fast jag tycker sånt är kul iofs, men allt kändes så oplanerat så då kändes det inte bra ;D haha.
jag har massa bilder från mobilen som jag ska lägga upp någon dag från alla dessa dagar.
godnatttttttt!
/felicia

Kommentarer

  • kyssen säger:

    det blir ingen paddling

    2011-06-07 | 02:01:20

Kommentera inlägget här: