Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

lördag 23 juli

Kategori: +++

sitter i köket hemma hos mamma. tog tåget ner igår vid halv 5, träffade på chin och jennifer också! mycket trevligt. chin skulle också ner mot kholm så vi åkte tillsammans på det varma äckliga tåget. efter 1 och en halv timme kom vi fram! stod stilla i 20 min, inte dåligt varmt det var. men man ska inte klaga! värre saker händer. som i norge, det där är ju bara helt sjukt. att sådana människor finns.. dom borde sprängas i luften... jag spenderade kvällen hos sarah med fint folk iallafall. cyklade hem med emma runt 12 i åska och blixtrar. det var litelitelite läskigt alltsååå. ikväll ska jag vara med lite fina flickor hemma hos sarah.  nu ska jag försöka äta lite frukost, var ett antal timmar sen jag åt.
/felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här: