Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 18 januari

Kategori: +++

ligger i sängen och tar det lugnt och jag kan göra det nästan hur länge jag vill för jag börjar halv 2 idag.. inte illa vaaa!? sjukt skönt, men ändå så vaknade jag för en stund sen av ett sms och kunde inte somna om, så jag kunde ha sovit längre men så blev det inte. men det fungerar ändå! igår efter maja dragit hem satt jag och pluggade men gjorde inte världens framsteg om vi säger så.. men jag satt iallafall i köket till 10 kanske, haha. idag efter skolan ska jag fika med mina fina tjejer och sen måste jag nog fortsätta på min uppsats, trodde att jag skulle bli klar inatt men vid halv 1 orkade jag inte mer. och jag har cirka 2 sidor kvar att skriva, usch och fy! ska kila ner och hämta lite frukost sen dra på en film hade jag tänkt. ha en bra dag ♥
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: