Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 30 januari ; romme

Kategori: +++

sitter på bussen hem från romme! det har varit en kanon dag, hur fint väder som helst och backarna tycker jag så mycket om! kände att jag måste ge mig på skidåkningen snabbt när knät mår bra, som om man ramlar av en häst så ska man upp igen så tänker jag ungefär :) och det gick bra, jag är otroligt svag i höger benet och det märks när jag ska bromsa, går inte hur lätt som helst! men går iallafall, det som är huvudsaken. höll mig till grön, blå och lite röd idag, vågade inte ge mig ut på brantare backar när jag har svårt att bromsa, då dödar jag någon på vägen :) haha. vi är hemma i katrineholm kvart över 6! ska ge mig på lite plugg då, har lite att ta tag i! ha en fortsatt trevlig kväll :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: