Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

should of known you was trouble from the first kiss

Kategori: +++

glömde skriva att igår när jag satt på bussen lossnade en stor bit av en tand uppe i högra hörnet eller vad man säger... skitläskigt och jätte ont. fattar inte riktigt varför! menmen, så var jag hos tandläkaren idag för det värker. jag fattade inte ett ljud om vad tandläkaren sa, något om medicin och sen fick jag gå hem med en vit sörja i tanden, ser ut som om jag har ett tuggummi i tanden, men det är tydligen någon medicin som ska ligga på i 6 månader om jag har förstått rätt! för hålet var så djupt så det behövde läka typ.. jaja, skulle vara bättre om man fick en tandläkare som man förstår vad den sa! hade uppskattas om jag säger så :) menmen, tur att man inte ser tanden iallafall. jag är helt slut i kroppen nu, körde lite styrka med stina på gymmet och sen på träningen körde vi lite fys och sen mötte vi herrarna. det är ganska mycket man måste springa, dom är ju överallt! sovdags nu. var för trött imorse ;D
/felicia

söt du är jullibulli, en liten hamster!♥

Kommentarer

  • julllllllan säger:

    ååååh tack felliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii du är mycket snygg du med

    2011-02-01 | 11:44:38

Kommentera inlägget här: