Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 12 januari

Kategori: +++

känns sjukt att skriva januari på rubriken.. att det är ett nytt år! men skolan har börjat och det flyter på. nu kommer mamma bli sur att jag skriver såhär på min blogg men jag ska iallafall till sälen, vemdalen vart det nu än var!? imorgon! jag hinner inte ta ledigt från skolan för det kom så plötsligt. pappa ringde mig idag och frågade för hans bror och barn, alltså mina kusiner ska åka och fick platser över så vi hänkar på! lite spontant sådär men det kommer bli helt galet awesome. jag som har längtat efter att få åka skidor jätte mycket, wiihoo. jag tar med mig skolan upp dit, matten, historian,samhäll och lite annat skit ;D så skolan lider inte.. bara min närvaro i skolan men den har ju aldrig varit bra tack vare att jag inte kunnat hållt mig frisk. men detta läsår är jag fit for fight! inte ska jag drabbas av allt man kan inte! haha. men nu måste jag fortsätta packa så jag kommer iväg till sthlm idag.
/felicia

Kommentarer

  • kusinvitamin ! säger:

    Mina örhängen !hihi, det kommer bli galet kul kortisn ;D

    2011-01-12 | 21:29:45

Kommentera inlägget här: