Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

lördag 8 januari

Kategori: +++

igår (fredag) började jag dagen med dubbel träning! lite innebandy lirande och sen till friskhuset med maja och stina. det gick bra och det var kul! jag fick skynda mig hem för att snabbt byta om och fixa mig lite för att sen jobba i 4 timmar! dom timmarna gick otroligt sakta.. men vid kvart över 7 mötte jag tjejerna på coop och handlade mat för kvällen. några lagade maten, kan inte säga att jag var så delaktig i det men maten blev god! vi har sedan spenderat resten av kvällen i soffan med en film och massa snack. grymt bra!
klockan är galet för mycket för mina ögon.. ska försöka sova fast jag har världens kramp i vaden! inte skönt alls alltså..menmen.
godnatt ♥
/felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här: