Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 10 februari

Kategori: +++

började morgonen med att kliva upp 7 för att vara hos tandläkaren vid halv 8. det gick bra, tog lång tid bara så jag missade mina två första lektioner så nu ska jag snart åka till skolan men jag kommer då lagom till lunch. är skapligt hungrig för jag åt inte innan jag var hos tandläkaren och sen fixade dom min tand som gått sönder igen, så då fick jag inte äta på ytterligare 2 timmar! men jag tänker på barnen i afrika, så jag klarar mig! ikväll ska jag och majabaja på bodycombat, är grymt taggad! det är som ett boxningspass bara att det är jätte mycket kondition inräknat också. kommer bli kanon tror jag :) nu ska jag fixa det sista och sen ta bussen till skolisen!
ha en fin dag mina läsare ♥
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: