Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag 25 februari

Kategori: +++

godmorgon!
jag är hur trött som helst.. hade helst sovit ett par timmar till men snart är skolan igång igen! blääää. jag blev som sagt mycket sämre efter att ha tränat, hostar mycket värre och halsen gör ondare och igår vaknade jag med feber. så jag kunde inte jobba igår.. vill inte riktigt stå och hosta ner alla gäster. är inte så trevligt! men senare på kvällen tog jag ipren för att febern skulle gå ner och försökte glömma att jag inte mådde bra för en stund. jag, mamma, maja och peter åkte till Eskilstuna. vi åt god mat och tittade på bio, det var mycket trevligt! filmen var inte riktigt den bästa kanske, hehe mitt val.. nästa gång väljer inte jag iallafall! nu ska jag hämta upp lite frukost och titta på soa! en slapp morgon minsann!
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: