Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 1 augusti

Kategori: +++

20 dagar tills vi åker till alanya
28 dagar tills vi är tillbaka i skolan efter alanya, som 3ooooor
3 månader tills jag är 18 hela himla år

låter ganska så okej det där. har nu 2 veckor framför mig fullt av jobb, sen är det över. då är det dags för mig att ta mitt pick och pack och flytta tillbaka till katrineholm, till min saknade mamma, till mina älskade vänner och till min bästa i hela världen- zelinn! veckan som varit har varit så otroligt bra så det inte finns många ord som kan beskriva den. men kan ju säga att alla 7 pinglor har varit på besök. helgen spenderade vi tillsammans allihopa hos min morfar, eller vi sov mest där.dagarna och kvällarna spenderades på andra håll. det var inte lätt att sova själv inatt.. efter ha först sovit med sarah, carro och maja i ett rum till att sen sova massa i samma rum.. jag är så glad att jag har mina tjejor.
men nu ska jag fortsätta titta på pretty little liars som maja och sarah fått mig börja titta på.. inte smart drag av er, när jag börjar titta så blir jag beroende av det :) så hejdå utomhus!
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: