Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

utan dig är jag ingenting

Kategori: +++

har haft en kanon mysig kväll med grillat och kladdkaka! riktigt mumsigt, hihi. (hårdträning efter denna helg). ett stort fetttigt plus är att team gabriel, katrineholms stolthet är vidare till final i körslaget. grattis till min fina emma och hela kören. så otroligt duktiga! om team andreas vinner vet jag inte vad jag gör, dom är inte ens lite bra. men katrineholm kommer vinna! så är det bara :) fick världens huvudvärk av att åka bil hem från haninge.. så ska strax sova! en dag imorgon också. som kommer bestå av firande, hemfärd mot katrineholm, påskmys, massa gos med zelinn och plugg. sen får vi se vad dom 2 sista lovdagarna består av. träffa mina vänner ska jag nog iallafall. tagga inför valborg och fira att jag har skaffat ett grymt sommarjobb! har inte riktigt gjort det än.
godnatt alla fina läsare ♥
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: