Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 12 april

Kategori: +++

nu tog jag mig kraft och tänkte skriva lite i denna otroligt roliga blogg.. hehe. helgen som gått har varit otroligt jobbig men samtidigt så grymt rolig! jag och isadora har suttit i seket sammanlagt typ 25 timmar. har nog aldrig skrattat så mycket som vi gjort under helgen. människorna vi har träffat har man inte kunnat låta bli att skratta med och åt. helt klart en grym helg. jag började redan i söndags känna mig dålig men gick till skolan igår ändå, iofs hade jag bara en lektion vid halv 3. i helgen sov jag kanske 10 timmar sammanlagt så jag har varit så trött men igår sov jag 12 timmar och nu inatt har jag sovit 14 timmar. så nu är jag ikapp igen. jag har jätte ont i halsen, fattar inte att jag kan ha så ont utan att ha några halsmandlar? haha. jag tog ett fel beslut och tog en promenad med isadora igårkväll, det var otroligt skönt och så. men jag mådde inte precis bättre efter.. menmen, idag är jag hemma från skolan. imorgon tänker jag inte vara hemma från skolan för då ska vi till sthlm med klassen, och det tänker jag inte missa!
nu tänker jag hämta lite frukost och lägga mig och titta på vampire diaries.
/felicia



Kommentarer


Kommentera inlägget här: