Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 16 september

Kategori: +++

sitter i skolan i datasalen breve mitt klassrum och jävlar vad min klass dunkar musik, snart kommer det komma en lärare och skälla på dom... som igår. haha. men jäävlar va grym klass vi har!
hinner inte skriva så mycket på veckodagarna, har så mycket efter skolan som ska göras. plugg och träningar!
ska bli skönt och komma bort i helgen, beabus ska med också! jag stannar nog till måndag också eftersom vi har studiedag. dunderskönt! JAG VILL FLYTTA TILL STOCKHOLM. jag borde aldrig ha ändrat mig och tackat nej till innebandy akademin och allt... dummadumma felicia. men nu är det försent! inte för att jag inte tycker om att gå i skolan här. men fan, jag älskar sthlm.. katrineholm liksom..hehe. går inte att jämnföra. men jag ska vara glad att jag iallafall har pappa där uppe :)
nu ska jag gå och titta vad mina brudar har för sig i klassrummet!
begravning imorgon...uschuschuschuschuschusch.
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: