Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 20 september

Kategori: +++

hela kvällen igår låg jag och titta på valvakan, haha. jag som aldrig brytt mig om politik. att sd är inne i riksdagen är riktigt riktigt dåligt. men att alliansen vann är bra!
jag låg verkligen i sängen hela dagen och kvällen igår, min hals gör så galet ont och febern tar kål på mig. jag ska åka hem senare i eftermiddag och sen ska jag åka och fira emelie, men det kan bli så att jag bara stannar en liten stund. som sagt mår inte toppen liksom. aja nu ska jag ut med zelinn och försöka att äta lite frukost..
fungerar inte så bra, hehe.
/f

Kommentarer

  • lina säger:

    alliansen kanske inte alls har vunnit, beror ju på om SD väljer de grönröda, då blir det typ 170 mandat mot 170 och då blir det omval hehe

    2010-09-20 | 23:53:35

Kommentera inlägget här: