Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 6 oktober

Kategori: +++

skolan gick bra, slutade tidigare för att åka till halsläkaren på kullbergska. jag trodde jag skulle opereras här i stan men jag ska opereras i eskilstuna. läkaren har skrivit att det är akut för min del så det kan bli snart jag opereras. högst 4 veckor tror jag, hoppas på några dagar för orkar inte med halsen.. men efter operationen så kommer jag behöva vara hemma från skolan i en vecka och sen får jag inte träna på minst 2 veckor.. om det inte var ännu mer, vill inte tänka på det! jag fick ta blodprov på handen och jävlar va ont det gjorde, jag som är livrädd för nålar, sprutor osv.. det gick inte att ta i armvecket för mina blodkärl kryper ihop för jag blir för rädd. men handen var så mycket värre, har fortfarande ont! haha. jaja, slutsnackat om det där.
ikväll blir det träning men först måste jag plugga som tusan.. har undvikit det sen jag kom hem men nu måste jag börja annars kommer jag aldrig klara provet imorgon... det vet jag inte om jag gör i huvudtaget, haha.
plugg nu!
/f

snyggggggg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: