Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 13 oktober

Kategori: +++

idag har jag klippt mig för första gången på 2 år, hehe. var på tiden! marina klippte och färgade mitt hår på hennes salong, det blev skit bra! men känns konstigt för mitt hår är inte lika långt längre, för jag hade verkligen jättejätte långt hår. såg när det ramlade ner över axlarna, fick lite ångest. men nu är jag helnöjd. toppen bra :)
ikväll ska jag vara barnvakt åt viggo och anton, vi ska äta tacos och titta på film. mysmysmys! sen om jag hinner ska jag nog ut på en promenad med maja och stina.
pappa nu är jag ännu mer blondiiie!

bebisar, hihi
/f

Kommentarer

  • Moster säger:

    Fy fasiken vad söt du var som liten...men det är ju du nu också förstås! Kram

    2010-10-15 | 19:20:11

Kommentera inlägget här: